Monday, December 21, 2009

Det ÄR verkligen jul snart!

Det ÄR verkligen jul snart!
Sitter på biblo, har haft möte med Marie. / Jobbade ganska sent igår, ledig idag. / Jag har sett en ny film förresten: Shattered Glass. Den handlar om journalisten David Glass som på löpande band fabricerade artiklar i den anrika amerikanska tidskriften The New Republican. Hayden Christensen spelar David Glass, andra skådisar är Peter Sarsgaard, Chloe Sevigny och Hank Azaria. Jag har läst om Glass tidigare så det var kul att se filmen om honom. Jag tycker att den var bra, väldigt lågbudget, väldigt Chloe Sevigny (och det är ju en stor komplimang). / Har tvättid ikväll, mitt köksfönster är superfint förresten, min julstjärna från Indiska passar helt perfekt. / I tisdags fikade jag med "den gamla personaluppsättningen" på Lagerhaus, det var kul! Jag saknar dom, hoppas jag kan hålla kontakten med alla. / Annars jobbar jag mycket med att tillverka julkort, det har kostat en mindre förmögenhet hittills, men det är ju bara jul en gång per år! (Tur det, för det är ungefär vad man har råd med).
Source: junkfoodbaby.blogspot.com

No comments:

Post a Comment