Friday, December 4, 2009

Nu är Skrotis´ ögoninflammation bra till 95%. (På


Nu är Skrotis´ ögoninflammation bra till 95%. (På bilden ovan ser ni henne!) Igår stekte jag laxfiléer och kokade ris, det var supergott (med aioli till), ska hem och äta resterna nu. Nu blev ni säkert lite avundsjuka. I helgen ska jag ut och resa (när/var/hur är en hemlis än så länge.) Ja, inte när och var kanske (stockholm) och med buss är hur).

Jag måste ringa Brottsofferjouren förresten, vill komma igång med det arbetet igen. Jag vet att dom har det väldigt lugnt på hösten. Jag tror däremot att det har varit mycket att göra i sommar.

Jag saknar verkligen teatern, jag ska ta reda på telefonnumret till arrangörerna av Härnösandspelet nu på en gång. - Ok, nu har jag hört mig för om det där. Det är alldeles för sent tydligen.

Här får ni en bild på mig och Emma i Norge, juni 2009. Jag har en del kvar att lära henne, men det ser i alla fall ljust ut.


No comments:

Post a Comment