Sunday, December 20, 2009

Skådespelerskan Claire Danes porträtterad i augustinumret av Vanity


Skådespelerskan Claire Danes porträtterad i augustinumret av Vanity Fair 2007. Fotograf Michael Roberts.

Måndag igen! Den här helgen var inte lika rolig som den förra. Jag har inte gjort speciellt mycket alls, förutom spelat teater, det har dock gått bra! Jag tittar lite efter nya projekt nu, ska ringa regissören till Svartviksspelet senare idag. Rollsättningen är säkert avklarad, men kanske finns det något dom behöver hjälp med, bakom scenen kanske?

Jag vet vad ni tänker nu - som att jag vill "hjälpa till" bakom scenen? Och till er säger jag följande:

Igår kväll när jag kom hem så såg jag Cinderella man, med Russell Crowe och Renée Zellwegger. Jag har velat se den länge och den var lika bra som jag trodde att den skulle vara. Russell Crowe är allt lite manlig han.

Skrotis är ute nästan dygnet runt. Jag vet inte vad det tagit åt henne. I fredags kom hon in med två små möss, med högst en minuts mellanrum. Den sista av dom två, tog jag i en handduk och släppte ut i skogsdungen utanför huset. Snällt va? På sikt kan nu musbeståndet komma att öka på Alnön. Det känns förvånansvärt bra att ha lagt sig i det lokala ekosystemet. Undra vad jag hittar på härnäst?

Jag hittade de här annonserna gjord för djurrättsorganisationen Peta. Modellerna heter Lisa B (ovan) och Maggie Q (längst upp). Maggie Q har setts i bland annat Mission Impossible 3 och den senaste Die Hard-filmen.

No comments:

Post a Comment