Tuesday, March 9, 2010

Jag tjänstgjorde som vittnesstöd för brottsofferjouren i torsdags.

Jag tjänstgjorde som vittnesstöd för brottsofferjouren i torsdags. Jag tycker verkligen om att vara där. Jag både lär mig saker och får hjälpa andra. Till veckan ska vi ha nytt möte på skolan. Vårt jobb med unga brottsofferjouren börjar ta sig nu, känns det som. Efteråt var jag på Kulturmagasinet och hyrde en film, The Savages. Den var bra, främst för att Laura Linney och Philip Seymour Hoffman spelade huvudrollerna.

Jag jobbade måndag och onsdag. Packade mest upp julsaker. Julgranskulor i form av små rosa glittriga pudlar bland annat.

På tisdag var jag på Friskis & Svettis. Missade simningen på fredagen.

Imorgon, söndag, ska jag träffa teaterfolket i Svartvik kl: 11.00. Vi ska repa hela dagen. Dessutom är det farsdag. Jag skickade ett litet paket till pappa, hoppas det kom fram i tid. Risken finns att han får fira farsdag på måndag annars.

Jag funderar mer och mer på att flytta till Stockholm. Jag börjar bli trött på den här stan´! Eller så är det mig själv i den här stan´, som jag har börjat lessna på.

Känner ni igen det här gamla "kärleksparet"? Kylie Minogue och hennes pojkvän från evighetssåpan "Grannar", Jason Donovan. Han jobbar tydligen som musikal-skådis och jo, det är som det låter, han var inte hennes pojkvän på riktigt.

Jag hittade en lång lista med namn på någon nöjessida på internet. Det var alla tjejer som Brad Pitt varit ihop med (tänk om jag blir känd någon gång?! Blåneka kan väl fungera?). Det här är när han var ihop med Thandie Newton och dom träffades under inspelningen av Interview with a vampire och det ser man ju för han ser ut som en vampyr. Innan han blev känd så var han tydligen ihop med Robin Givens och Christina Applegate också. Varför är kända personer alltid ihop med andra kända? Har dom inte nog med sig själva?
Source: junkfoodbaby.blogspot.com

No comments:

Post a Comment