Friday, March 19, 2010

Vinterkallt

Vinterkallt
Jag sitter på biblioteket och gör lite "ärenden" på datorn. Syrran ringde precis, Emma har varit på sin första balett-lektion idag. Pappa flyttade tillbaka till Sundsvall för några dagar sedan, han kommer nog att trivas bra här. Vi har åkt runt på Ikea, Clas Ohlson och ÖB och handlat och jag fick en mikrovågsugn i bara farten. Just nu är Dag här och hälsar på, han ska låna min lägenhet och jag ska låna hans lägenhet i Stockholm några dagar. Jag åker förmodligen på tisdag. Igår åt vi middag hos hans bror ute på Alnö, det var verkligen trevligt. Skrotis har varit utomhus en gång, men verkar trivas bäst inne med matte. Jag har storstädat lägenheten och möblerat om lite så nu är det superfint hemma. Jag har sett en film förresten, Broken Flowers (Jim Jarnousch), den var jäkligt bra. Bill Murray, Sharon Stone, Tilda Swinton bland annat.


Source: junkfoodbaby.blogspot.com

No comments:

Post a Comment